An big one? Yes.

Precis uppstigen ur sängen efter att länge ha legat sömnlös och funderat.

Idag vandrade mina tankar till mitt ex. Jag känner att jag någonstans djupt där inne fortfarande älskar henne, även om jag inte känner det direkt. Känslan är mer utav en vetskap snarare än en känsla.

Jag tänker mycket på hur jag hatar henne för att hon inte förtjänar mig. Hon är en lögnerska, en svekfull person, otrogen, osäker och egocentrisk. Hon spelade spel med mina känslor. Därför kan vi inte vara tillsammans.

Jag tänker tillbaka på hur fånigt jag betett mig. Sådär kärlekskrankt. Jag har sprungit tre mil mitt i natten bara för att kunna trösta henne vid ett tillfälle när telefonen dog. Jag har åkt det dubbla på mopeden bara för att slippa ta ett bråk över telefonen. Många tycker att det är idiotiskt. Jag är stolt över att jag gjorde vad jag gjorde. Det visar hur stark min kärlek var. Så stark att mina kropp och vilja inte gick attbryta ner. Det är något få människor får uppleva.

Jag är sömnlös. Ville bara skicka ut min röst ut dit. Så någon hör. Ingen speciell. Bara någon.

Kommentarer
Postat av: Creator

Ber om ursäkt för den felstavade rubriken. Inlägget gjordes sent, sent och min hjärna var så trött, så trött. Jag är medveten om felet.

2012-04-24 @ 21:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0